Asyik-Asyik FREE | Dominos Pizza Jadi Pilhan Utama Malaysia


58 tahun di dalam industri makanan, Dominos Pizza yang terkenal dengan macam-macam pemberian percuma kini semakin diminati oleh peminat-peminat pizza di Malaysia. Ia terbukti apabila Dominos Pizza ia menjadi penyedia piza paling terlaris di serata dunia dari segi jualan pada Februari 2018.


Dominos Pizza mula bertapak di Malaysia pada September 1997 dan kini telah meluas dengan 300 cawangan di serata Semenanjung, Sabah dan Sarawak. Pilihan menu pun banyak bukan sekadar pizza sahaja ada juga :





Nak menikmati DP pun 
ada banyak pilihan dan cara. Korang boleh datang sendiri ke restoran (dine in) atau membuat pembelian secara online. Domino's Pizza Malaysia telah memanfaatkan dunia digital dengan kelebihan yang terbaik dan ini bermula apabila ia disahkan sebagai syarikat QSR yang pertama untuk menyediakan platform pesanan dalam talian oleh Malaysian Book of Records dengan pelancaran laman webnya pada tahun 2003. Domino's Pizza Platform pesanan dalam talian Malaysia juga menduduki tempat #1 untuk perkhidmatan dalam talian dalam industri QSR.

Suasana di restoran 
sangat selesa dan berkonsepkan teater piza, dimana DP menyediakan ruang terbuka untuk pelanggan melihat sendiri proses membuat piza sambil menjamu selera di samping kemudahan WiFi percuma serta hiburan muzik menerusi saluran 
Domino's FM.

Paling beruntung
 jika membeli secara online sebab setiap kali membuat pembelian secara online, Dominos Pizza akan bagi pemberian percuma kepada pelanggannya. 

Ada 2 cara pembelian online
samada order secara online dan take away di restoran atau order secara online dan menggunakan khidmat delivery. Cara pembayaran juga boleh dibuat melalui 3 cara samada secara

Tunai,  Dominos debit  atau  Credit Card


Selain itu, bagi perkhidmatan delivery, DP komited untuk menyediakan pelanggan dengan pengalaman penghantaran pizza yang muktamad, dengan jaminan kepuasan produk, jaminan penghantaran 30 minit dan jaminan 15-minit untuk take away.

Mudah, cepat dan sedap dengan Dominos Pizza. Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini Dominos Pizza boleh follow























Comments

  1. Memang favourite LeYa, Dominos Pizza ni... Hehehe

    ReplyDelete
  2. Nad makan fominos ni masa praktikal, kalau tak, tak tau dominos ni ape.. Hahaha.. Sebab selalu mkn pizza. Sedap juga dominos ni.. Macam-macam ada..

    ReplyDelete
  3. DP ni dekat je dengan rumah akak.. dekat pulak dengan PH. hahah..kalau ajak diaorang gi makan diaorang asyik ke PH je.. nanti nak try ajak diaorang masuk DP pulak la..Payah sikit dengan budak2 ni..diaorang suka makan benda yang sama je..

    ReplyDelete
  4. mmg selalu je beli sbb ade kt depan rumah je kan..LOL...lagipun suka pizza dia sbb tak keras walaupun dah sejuk

    ReplyDelete
  5. Dominos mmg plhn wawa... Best sbb lembut wlaupun dh sejuk.. Dan cre order online dia pon sng je.. Sampai pon cpt.. Xyh tgggu lama..

    ReplyDelete
  6. Ya! I agree I like to order pizza from them because it taste good and also lots of promos going on

    ReplyDelete
  7. Sedapnya, dah la teringin nak makn pizza

    ReplyDelete
  8. Domino's memang best dna jadi pilihan saya tau. Tak jemu makan .Order online pun senang

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KOLEKSI KASUT DENGAN KUALITI TERBAIK HANYA DI HYPERSHOE KIP MALL BANGI

Kemeriahan sambutan Krismas di Quill City Mall

Haruharu | Produk Kecantikan Dari Korea Dengan Teknologi Penapaian Menangani Masalah Kulit Wanita & Lelaki