Majlis Pelancaran Kempen Jom Berzakat @ zakat.com.my


Bayar zakat hari ni dan boleh menang hadiah telefon pintar berharga RM 1,200. On x on??

Pusat Pungutan Zakat (PPZ- MAIWP) hari ini melancarkan Kempen Bayaran Zakat melalui portal rasmi PPZ- MAIWP.



Tujuan utama kempen ini dilancarkan adalah memberikan kemudahan kepada pembayar zakat mendapatkan maklumat dan service yang terdapat didalam portel itu sendiri. Ibrat pepatah orang Arab; "Orang yang sibuk, jangan disibukkan lagi" maka bertepatan dengan tujuan PPZ melancarkan kempen ini memberi kemudahan, dari golongan muda yang kekangan mass dalam mengimbangi keperluan hidup sehingga kepada golongan warga emas yang kekangan kudrat dan kesihatan.

Mengikut statistik pembayar zakat yang membuat pembayaran di kaunter zakat adalah dikalangan mereka yang berumur 51 hingga 60, berbanding golongan yang lebih muda menggunakan portel rasmi PPZ. Oleh yang dekikian, hasrat PPZ melancarkan kempen ini supaya mereka yangbtelahbberumur ini juga akan membuat pembayaran zakat hanya dihujung jari.

Menariknya kempen kali ini, kerana PPZ menawarkan hadiah menarik kepada pembayar yang bertuah yang dipilih secara rendom bermula Ogos, September dan November 2018. Pemenang setiap bulan akan dipilih dan diumumkan secara rasmi pada Karnival PPZ yang dirancang akan diadakan pada Disember 2018.


SeriGroup Global Sdn Bhd (Seri Beauty) berbesar hati menaja hadiah sebagai menghargai para pembayar zakat di dalam Kempen Jom Bayar Zakat di Portel. Penajaan hadiah adalah bagi bertujuan supaya orang ramai tidal beranggapan bahawa hadiah-hadiah yang ditawarkan bukanlah dari hasil kutipan zakat yang dilakukan oleh pihak PPZ. Selain dari menarik minat orang ramai until menunaikan zakat dimana sasaran kempen zakat kali ini adalah sehingga RM 2.5juta!!!

Jadi tunggu apalagi, murnikan pendapatan dan simpanan harta anda dengan membuat pembayaran zakat, korang juga berpeluang memenangi hadiah-hadiah menarik berupa telefon pintar berharha sehingga RM1,200.00!!!!

20 Hadiah Setiap Bulan Untuk Dimenangi !!!

Hanya klik link ini www.zakat.com.my/kempen dan klik butang "BAYAR ZAKAT ANDA" dalam link tersebut untuk membuat pembayaran zakat atau...imbas QR Code yang ada dalam poster untuk terus ke link www.zakat.com.my/kempen

SELAMAT BERZAKAT . BERZAKAT MEMBAWA BERKAT

Untuk makluman lanjut sila hubungi Talian Zakat 1-300-88-5757.

Comments

  1. lepas ni dah takde alasan untuk tak membayar zakat. semoga makin byk bantuan utk asnaf di wilayah persekutuan nnt :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

3 Siri Animasi Era 90an Yang Pertama Tular Di Malaysia

Disarankan Boikot | Polis Evo 2 Bukan Biasa-Biasa

Tunaikan Zakat:Rebutlah Keberkatan Berzakat Dibulan Ramadan Bulan Penuh Barakah