Beraya Dengan Telefon Baru, Dapatkan Honor 7A dan Honor 10A Edisi Phantom Green di Shopee




Seronokkan bila dapat berhari raya bersama keluarga dan insan tersayang. Lebih menyeronokkan jika saatsaat manis itu dapat dirakamkan sebagai kenangan dan berkongsi kegembiraan bersama orang lain. Begitu juga niat dan hasrat Honor dan Shopee yang mana telah berkerjasama untuk memberikan kegembiraan dengan tawaran Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green




Selepas kejayaan pelancaran Honor 9 Lite dan Honor 10 yang lalu, kini honor muncul lagi dengan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green. Bagi penggemar teknologi boleh dapatkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green ini yang telah dilancarkan secara eksklusif melalui platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan iaiatu Shopee. Penggemar Honor di Malaysia boleh mendapatkan melalui aplikasi Shopee Malaysia pada 8 Jun 2018 dan menikmati potongan harga sehingga 30%.




Keistimewaan Honor 7A
  • Paparan FullView 5.7 inci yang selesa dipegang.
  • Dwikamera yang merangkumi kamera hadapan 8MP.
  • Bateri 3000mAh yang mampu bertahan sepanjang hari walaupun digunakan secara berterusan.
  • Telefon pintar ini juga lebih berkuasa dengan EMUI 8.0 yang mampu menyokong pelbagai fungsi.
  • 2 (Dua) SIM dan slot kad SD.
Dapatkan di Kedai Rasmi honor di Shopee pada harga istimewa RM429 (RRP: RM479) sepanjang Super Honor Day


Bagi yang ketinggalan mendapatkan tawaran Honor 10 pada musim yang lepas jangan bimbang, kerana Honor membawakan Honor 10A edisi Phantom Green yang didatangkan khas di Shopee pada jualan Super Honor Day pada 8 Jun 2018 ini bukan itu sahaja peminat juga boleh mendapatkan variasi Phantom Green ini pada harga RM1,599, malahan dengan setiap pembelian, pembeli akan diberi hadiah percuma bernilai RM298, selagi stok masih ada.


Yehhh!!!! Jadi jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Honor 7A dan Honor 10 Edisi Phantom Green pada 8 Jun 2018 ini. Dapatlah beraya dengan telefon baru dan pastinya dapat merakamkan saat-saat manis dan bergambar bersama yang tersayang.


Untuk menikmati keistimewaan pada Super honor Day, layari: https://www.hihonor.com.my atau https://shopee.com.my/honormy.officialstore

Untuk maklumat lanjut, layari: www.hihonor.com.my or https://shopee.com.my/
Muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store atau Google Play

Segalanya boleh menjadi impian hanya semudah hujung jari dengan aplikasi Shopee malah melengkapkan Hari Raya anda, Jom Shopee.









Comments

Popular posts from this blog

3 Siri Animasi Era 90an Yang Pertama Tular Di Malaysia

Disarankan Boikot | Polis Evo 2 Bukan Biasa-Biasa

Tunaikan Zakat:Rebutlah Keberkatan Berzakat Dibulan Ramadan Bulan Penuh Barakah