Kemeriahan sambutan Krismas di Quill City Mall



 Krismas di Quill City Mall KL pada tahun ini adalah sangat istimewa kerana Atrium Utamanya telah diubah menjadi sebuah Desa Sepanyol Andalusia dengan tema Krismas Floral yang diilhamkan dari tempat kejadian dalam sebuah filem bertajuk Ferdinand, yang memberikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan dari adegan filem itu sendiri.


Malahan pengunjung dapat merasai seperti di dalam filem dengan adanya Ferdinand 3D di ladang Sunflower dan pohon Natal Krismas yang tinggi 40 kaki tinggi dengan unsur-unsur yang diilhamkan oleh Ferdinand sebagai hiasan. Pastinya pengunjung akan sangat gembira merakamkan foto bersama keluarga disini.

Chantek dan anak bergambar bersama
 pohon krismas dan patung Ferdinand


Menurut kata Dato 'Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies, "Pusat membeli-belah ini telah memutuskan untuk memperluaskan kegembiraan sepanjang musim Krismas dan musim cuti dengan memberi pengalaman Krismas yang tidak dapat ditandingi kepada keluarga dan anak-anak, sesi ikatan yang sempurna antara ibu bapa dan anak-anak mereka di pusat membeli-belah. Kami mengalu-alukan anda untuk membawa keluarga dan kawan-kawan anda ke malam Natal ini untuk bertemu dengan Ferdinand dan rakan-rakannya, juga, untuk menebus premium Ferdinand adat, "


Pelancaran dirasmikan oleh YB Dato 'Sri Rohani Abdul Karim, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) dan disertai oleh Dato' Ar. Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies, Cik Moo Hon Mei, Pengarah Pemasaran Twentieth Century Fox, Encik Ng Chee Kheong, COO Kumpulan Syarikat Quill, Encik Alan Cheong, Pengurus Pusat Quill City Mall Kuala Lumpur dan Encik Joseph Teo, Naib Presiden, Pemasaran Quill City Mall Kuala Lumpur. Pelancaran ini bermula dengan persembahan pembukaan oleh Cheerleading UnBULLievable, sekumpulan anak-anak yang berbakat dan bertenaga yang menarik perhatian para penonton diikuti dengan lagu Krismas Navidad yang indah yang disambut oleh Amelia Lee, pereka fesyen termuda.

YB Dato 'Sri Rohani Abdul Karim, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) di hari pelancaran

Salah satu acara yang menarik ialah 10,000 Balloon Drop Balloon di mana para pembeli mengumpul sebilangan belon dan meletupkannya untuk menebus Points AirAsia BIG.

Selain itu seramai 30 orang Ibu Tunggal dari Kelab Ibu Tunggal Cempaka Malaysia dan Kuala Lumpur & Selangor Revolution Self Development Association untuk menganjurkan Bazaar Amal untuk menunjukkan sokongan terhadap mereka. Ianya dapat menggalakkan mereka untuk sentiasa berfikiran bahawa mereka layak dikasihi dan diterima oleh masyarakat sama seperti FERDINAND yang membuktikan bahawa anda tidak boleh menilai BULL dengan penutupnya, "kata Encik Alan Cheong, Pengurus Pusat Quill City Mall Kuala Lumpur. Kesemua 30 ibu Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Quill Group of Companies dan disaksikan oleh YB Dato 'Sri Rohani Abdul Karim, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM). Bazaar Amal ini boleh dikunjungi pada setiap Jumaat hingga Ahad, bermula dari sekarang hingga 1 Januari 2018 di First Floor Concourse di Quill City Mall KL. Lebih 30 vendor akan tersedia menjual kuih, pakaian, beg & aksesori, kosmetik dan barangan buatan sendiri sebagai kelengkapan menyambut Krismas

Pengunjung juga boleh mengambil bahagian dalam Pemberian BIG . Dengan pembelian RM40 dalam satu resit di mana-mana outlet di Quill City Mall KL pengunjung berpeluang untuk memenangi sepasang penerbangan kembali ke Melbourne, Sydney atau Gold Coast dan dapatkan Mata Ganjaran BIG. Tempoh peraduan bermula dari sekarang hingga 25 Disember 2017. Selain itu, pembeli dapat menebus 2 Mata Ganjaran BIG untuk setiap RM1 yang dibelanjakan pada hari berkerja (Is in hingga Jumaat) dan 1 BIG Point untuk setiap RM1 yang dibelanjakan pada hujung minggu (Sabtu Dan Ahead) di mana-mana outlet di Quill City Mall KL. Ahli boleh mengumpulkan mata sebagai pertukaran tiket udara, bermula dari 500 mata BIG mengikut terma dan syarat permohonan.





Lebih menarik lagi, penebusan Krismas yang menarik untuk Premium Edisi Ferdinand Krismas seperti Ferdinand Stationaries Set, Ferdinand Plush Keychain, Ferdinand Pillow dan Ferdinand Backpack, dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM50 dengan maksimum dua resit terkumpul menanti anda di Quill City Mall KL. Ibu bapa, dapatkan tanda Ferdinand untuk anak-anak anda dengan mendapatkan buku kecil Krismas percuma yang terdiri daripada banyak perkara menarik termasuk poskad yang menarik dari Counter Concierge kami, Tingkat Bawah. Pembeli boleh datang ke sini untuk mendapatkan hadiah Krismas yang indah untuk keluarga dan rakan anda. Perkhidmatan pembalut hadiah percuma boleh didapati di Kaunter Concierge kami, Tingkat Bawah. T & C memohon.

Manakala Quill Automobiles, Partner Automobile Mall, bersama-sama dengan Quill City Mall KL telah menganjurkan pertandingan Guess and Win di mana para pembeli boleh meneka bilangan Ferdinand Christmas Pillows di BMW X5, yang terletak di Atrium Utama, Tingkat Bawah, untuk berpeluang memenangi unit BMW Cruise Bike bernilai lebih daripada RM 5,000.00. Tempoh peraduan adalah dari sekarang hingga 21 Disember 2017.

Untuk mewujudkan suasana positif sepanjang Krismas ini, Quill City Mall KL bekerjasama dengan salah seorang penyewa mereka, Cempaka Sari Florist, mempunyai Kempen Petikan UnBULLievable di mana pembeli boleh menebus Sunflower dengan menangkap dan berkongsi imej petikan positif di Pintu Utama Foyer, padang bunga matahari. Penebusan ini sah dari sekarang hingga 1 Januari 2018. T & C terpakai.


Setiap hujung minggu, Quill City Mall KL mempunyai aktiviti yang menarik dan persembahan yang spellbinding seperti Tarian Moden yang tidak dapat ditandingi, Prestasi Bola Juggling, Ballet Bertema Bahasa Sepanyol, Bengkel Pembuatan Bulatan Ferdinand Bull Horn, Pertandingan Lukisan dan Mewarna Ferdinand Kids, Pertandingan Kostum Kanak-kanak Krismas dan Pertandingan Taliban yang tidak dapat ditandingi, Aktiviti Kegembiraan Sepanyol, dan banyak lagi. Selain itu, pembeli boleh mencabar diri mereka untuk memenangi Bantal Krismas Ferdinand Edisi Terbatas melalui Ferdinand Games Booth di Main Atrium, Tingkat Bawah. 5 pemenang akan dipilih berdasarkan lima skor teratas setiap minggu. T & C memohon.

Juga, datanglah merasai Rode Bull Rodeo Inflatable dengan rakan-rakan dan keluarga anda; kami juga mempunyai kiddies untuk anak-anak kecil juga. Datang dan habiskan hujung minggu dengan pelbagai persaingan, bengkel dan persembahan yang menarik untuk anda sepanjang musim perayaan ini.




Bengkel2 yang diadakan sepanjang musim perayaan krismas


Terdapat juga 100 pameran seni yang menampilkan pameran kanvas berkaitan Ferdinand dari 1 Disember 2017 hingga 1 Januari 2018 di Level 4 Concourse, 10:00 pagi hingga 10:00 malam.

Datang sendiri dan saksikan hasil seni oleh pelajar kolej bersempena dengan tayangan perdana Ferdinand di GSC Cinemas di Quill City Mall KL. Nantikan peluang untuk memenangi tiket wayang di laman social media.

Pelbagai persembahan Krismas dan promosi mulai dari makanan, fesyen, hiburan dan banyak lagi. Juga, bersempena dengan Jualan Tahun Akhir Malaysia, kedai-kedai kami akan menandakan jualan dan promosi untuk memenuhi keperluan pembeli sepanjang musim Krismas ini. Luangkan Krismas dengan kami di Quill City Mall KL. Pengunjung tidak perlu khuatir kerana tetdapat banyak tempat letak kereta percuma disediakan selepas pukul 5 petang pada hari kerja manakala kadar flat RM3 pada hujung minggu.

Mari datang ke Quill City Mall KL untuk menonton FERDINAND yang disiarkan dari 14 Disember 2017 di GSC!

Untuk pertanyaan dan pendaftaran program dan promosi Quill City Mall KL, lawati



atau

laman web








Comments

  1. Emang menyenangkan ya, kalo akhir tahun mall itu menjadi rumah bagi santa claus. Buat anak" gembira kalo lagi main ke mall :D

    ReplyDelete
  2. Pernah 2 kali ke sini. Sekarang jarang sebabnya lokasi KL ni agak jauh dari kediaman. Untung mereka yg berdektan sebab banyak aktiviti.

    ReplyDelete
  3. sekarang rasanya kat mana mana mall memang banyak kan pasal krismas ni, seronok tengok hiasan semua cantik cantik, sales jangan dilupa hihi

    ReplyDelete
  4. Mana- mana tgh havoc sambutan Krismas..akak pun dah tukar hadiah krismas ngan roommate masa program Escape Traveloka last week...seronok tukar2 hadiah tp ada netizen plak pm kata x malu ke sambut krismas..nak tukar agama ke...erm...stress ngan orang macam ni...apa pun tak bleh...

    ReplyDelete
  5. banyak aktiviti disediakan...ada peluang nak bawak anak anak datang Quill CityMall ni

    ReplyDelete
  6. Balloon Drop Balloon tu best untuk Points AirAsia BIG dan spend RM40 je untuk menang percutian. Menarik juga semua kativiti yang akan diadakan oleh Quill City Mall! Jalan2 kat sana pun seronok. Tenang je tak sesak sangat.

    ReplyDelete
  7. macam-macam aktiviti yang disediakan tu... menarik sangat sesuai sangat untuk keluarga bersama ni kalau dekat harus pergi xde arah duduk jauh di kedah ni

    ReplyDelete
  8. ANAK2 kitorg p shopping mall sana sini pyn teruja dgn deko krismas..lawa2

    ReplyDelete
  9. So cute, I can bring my child there during the weekend and enjoy the xmas decorations.

    ReplyDelete
  10. Kedatangan krismass nie petanda, dah nak sampai hujung tahun... Tak pasti azam tahun nie dah berjaya ditunaikan atau akan ditransfer ke tahun hadapan

    ReplyDelete
  11. memang menarik semua deco-deco menyambut perayaan yang dibuat dalam shopping mall.
    untuk xmas nampak menarik sekali pokok xmas... lip lap lip lap

    ReplyDelete
  12. Bila mnjelang ja xmas saya suka sgt tgk xmas tree decoration dekat mall2...
    Seronok kalau dpt join tgk celebration kwan2 yg sambut xmas kan...

    ReplyDelete
  13. quill mall ni tak pernah lagi masuk, selalunya lalu aje. ni kalau dapat masuk pun best ni, decoration xmas pun cantik2, nak2 plak ambik gambar sekali hehee

    yanmieonline.com

    ReplyDelete
  14. Memang menarik melihat budaya menyambut hari Natal perayaan mereka.
    Deko di KLCC juga tidak kurang hebatnya.

    ReplyDelete
  15. all shopping malls promote gao gao to attract people to go during festive season. haha i supposed they can see the sales spike.

    YourFinanceDoctor

    ReplyDelete
  16. Best jalan-jalan masa Krismas ni sebab banyak dekorasi menarik. Nasib baik tak ada salji sekali. haha

    ReplyDelete
  17. musim krismas ni mall2 memang tata rias cecantik. tengok qcm pun dekorasinya pun lawa. kan bagus kalau buat salji buatan dalam mall mesti lagi menarik hehe

    ReplyDelete
  18. Yaya suka gila kalau mall buat macam2 aktiviti menarik macam ni. Boleh bergambar dan kadang2 dapat hadiah sbb join games mereka hee

    ReplyDelete
  19. banyak aktiviti kat sana dan menarik.. selalu kalau aktivi sana pasti makan makanan korea kat bawah tu tapi dah tutup

    ReplyDelete
  20. Nice Christmas decoration and I like they promote Ferdinand. Will go and explore this weekend.

    ReplyDelete
  21. Decoration nampak cantik dan mewah. Mesti meriah. Nak nak time the day!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KOLEKSI KASUT DENGAN KUALITI TERBAIK HANYA DI HYPERSHOE KIP MALL BANGI

3 Siri Animasi Era 90an Yang Pertama Tular Di Malaysia