Hanya Lakukan Imbasan Untuk Menikmati Kopi Segar Itali





Inovasi serta teknologi pembuatan kopi segar hanya dihujung jari sahaja. Mungkin ada yang tidak terfikir untuk mendpatkan secawan kopi yang segar hanya dengan membuat satu imbasan di mesin,  dapat menyediakan kopi yang amat menyegarkan.

Memperkenalkan mesin penjual kopi tanpa tunai iaitu Kopi vBarista. Penggunaan dan pembuatan kopi kini telah mengalami peningkatan permintaan diseluruh dunia. Ramai yang mengetahui kesegaran haruman kopi mampu untuk mengembalikan kesegaran dan memberi impak yang positif kepada penggemarnya. Dengan teknolohi pembuatan kopi tanpa tunai, Kopi vBarista terus meningkat di seluruh dunia, dan terdapat banyak yang memanfaatkan trend ini. Kedai-kedai kopi khusus semakin berkembang di Malaysia, mempromosikan brews dan kepakaran mereka sendiri kepada pencari kopi. manakala minuman mesin layan diri telah mengelilingi pelbagai jenis minuman termasuk kopi dalam tin, keperluan dan keinginan peminum kopi yang menikmati minuman segar yang tidak dapat menangani Barista.





Barista vBarista maya kini memenuhi niche ini, sebagai mesin layan diri kopi tanpa tunai yang diperoleh dari pengeluar Itali, vBarista membuat kopi segar, kopi untuk pelanggannya, dengan harga yang berpatutan antara RM3 hingga RM6. Biji kopi yang digunakan untuk minuman ini adalah dari Caffe Vergnano, roaster kopi tertua ltalian, yang terkenal dengan campuran unggul menggunakan bahan mentah terbaik yang dipanggang dalam kaedah tradisional yang lambat. Penghibur kopi Avid yang ingin menikmati minuman ini hanya memerlukan akaun dengan vbarista.com. Hanya log masuk, pilih minuman yang dikehendaki, kemudian kod QR yang disediakan, dan tunggu kopi anda disampaikan. Top up boleh dilakukan debit kad atau kad kredit.




Inovasi adalah konsep utama vBarista - dari mesin menjadi kacang hingga cawan. Untuk kemudahan para pelanggannya, vBarista menggunakan kod QR untuk menyelesaikan transaksi, tanpa memerlukan wang tunai. Ini mengelakkan bahaya yang berkaitan dengan membawa wang fizikal, seperti menjalankan risiko dirompak, serta menghalang penggunaan wang palsu. dengan kos permulaan dan operasi yang lebih rendah berbanding kedai fizikal, dan kemudahan mobiliti, vBarista boleh dipasang di hampir mana-mana lokasi, yang membolehkan peminum kopi merebut Moccaccino, Caffe Latte atau mana-mana minuman lain dengan cepat dan mudah.

vBarista kini boleh didapati di beberapa lokasi di Lembah Klang iaitu Bursa Malaysia, Mall 14 Seksyen 14 PJ, BAC Vsa PJ, Dewan ATM Sogo dan Matrade MEEC Level 2, dan tidak lama lagi akan dilancarkan di lebih banyak lokasi.

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.facebook.com/vbarista atau www.vbarista.com

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

3 Siri Animasi Era 90an Yang Pertama Tular Di Malaysia

Disarankan Boikot | Polis Evo 2 Bukan Biasa-Biasa

Tunaikan Zakat:Rebutlah Keberkatan Berzakat Dibulan Ramadan Bulan Penuh Barakah