Penghantaran Percuma Tanpa Had Minima Pembelian, Habislah MR.DIY Boleh Beli Online!!


"Habislah...MR.DIY Boleh Beli Online!!!!!!" Peminat kedai/store MR D.I.Y kini boleh membeli belah secara online!!!!!. Ye kaki-kaki shopping dipersilakan menyoping sepuas-puasnya dengan MR D.I.Y.COM.MY. Tak perlu susah payah drive merempuh jem dan trafic light, tak perlu demand grab lepas tu lompat train bagai, hanya duduk atas sofa, meniarap atas bantal, baring atas katil, sambil memerut dalam toilet pun boleh membeli belah sayang-sayang semua. Nak mudah yang macam mana lagi semuanya dihujung jari sahaja.


#belionlinedimrdiy telah dilancarkan pada 3 Julai 18 di mana tujuan platform e-dagang ini adalah memudahkan pelanggan serta menjimatkan masa untuk membeli barangan. 4 ciri utama MR.DIY ONLINE adalah FREE SHIPPING, MR.DIY EXPRESS, MR.DIY GUARANTEE dan COLLECT @ MR.DIY. 

Apa yang best nya MR.DIY ONLINE ni sebab penghantaran adalah percuma bagi Semenanjung Malaysia untuk sebarang pesanan yang tidak melebihi 5kg. Sekiranya perlukan barangan yang dibeli dengan kadar segera, pelanggan boleh memilih MR.DIY EXPRESS, hanya dengan pembayaran minimum, penghantaran barang adalah dalam masa 24 jam. Selain itu pelanggan juga boleh memilih untuk membeli secara online dan mengambil terus dari 25 kedai/store terpilih sekitar Lembah Klang. Terdapat lebih 20, 000 lebih barangan yang terdapat di kedai/store boleh dibeli secara inline iaitu perkakas, barangan rumah, baraangan elektrik, aksesori kereta, alat tulis, mainan, perhiasan, kosmetik dan bermacam-macam lagi.

Cepat beli sekarang di MR.DIY ONLINE , sambil membeli sambil boleh menang hadiah,tiap-tiap hari boleh menang..!!!. Bermula Jun hingga Ogos 2018 berlangsung promosi perkenalan. Korang daftar, kemudian dapat baucer RM5 weiii. Untuk pembelian pertama minimum pembelian RM 10 so korang boleh gunakan baucer RM5 tambahan pulak ada penghantaran percuma, super duper jimatkan. Confirm menggila shopping punya. Ingat MR.DIY 'Always Low Price' kan..... 
Yeahhh!!! chantek berjaya memenangi baucer MR.DIY RM 50
Lagi best sebarang pembelian secara online semasa dalam rangka promosi, pelanggan berpeluang untuk memenangi peraduan yang menawarkan hadiah bernilai lebih RM 68, 888. Hadiah utama bulanan adalah iPad, iPhone X dan MacBook iaitu pada bulan Jun, Julai dan Ogos 2018. Selain itu 4 pemenang tamabahan harian pula berpeluang memenangi baucer MR.DIY bernilai RM 50 setiap satu dengan pesanan pembelian barangan terpilih.


Selain itu, start bulan Julai ni MR.DIY dengan kerjasama P&G bekerjasama mengadakan promosi dengan potongan harga sehingga 35%. Jom beli pewangi rumah, shampoo rambut, mandian, sabun basuh, ubat gigi dan macam-macam lagi lah pendek kata memang seronok shopping di MR.DIY ni macam-macam ada.

Dekat mana nak shopping ni, layari https://mrdiy.com.my untuk maklumat lanjut, like dan follow MR.DIY di social media










Comments

Popular posts from this blog

3 Siri Animasi Era 90an Yang Pertama Tular Di Malaysia

Disarankan Boikot | Polis Evo 2 Bukan Biasa-Biasa

Haruharu | Produk Kecantikan Dari Korea Dengan Teknologi Penapaian Menangani Masalah Kulit Wanita & Lelaki